Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Müşteri Belirlemeye Yarar Tradisyonel olarak demografik bilgilere göre binalmaktadır fakat genel ağ içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak bağırsakin Google Analitik platformunun kent analizleri bağırsakin sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi şart ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da kent izlem kimliğini sitenize bindirmek yerinde olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, iş, hasılat ve ilgi alanları kabilinden değmeselekenleri saptama edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz Müşterileri farklılaştırma, onların meseleletmeniz bağırsakin farklı değerlere sahip olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En giranbaha olan müşterilerden doğmak suretiyle, bir sıralamada mevcut olmak, çabaların en çok kazanım katkısızlayacağı kesime yöneltilmesine olanak katkısızlar. Böylece müşterinin değerine ve gereksinimlerine odaklanacak işletme davranışını web sitenizde yağdırmak güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin katkısızlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki iş, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En şiddetli etkinliği, yaraşır maliyette yapma zorunluluğu bir şirket bağırsakin kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web kent kavramının müşteri merkezli son yıllarda yasevimliığı değişme gerçekten inanılmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakılmış olduğunda 1990’li senelerın “ne bulursam onu allıkırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Arz ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde mekân yer ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, müstehlik tercihlerinin mazi plana atılmasına zemin hazırlıyordu. Arkası sıra 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve iş çeşitliliği artmaya saksıladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu alayım” biçiminde değmeseleti. 2010’larda web sitelerindeki çağdaş anlamdaki gelişmelerle beraberinde bundan sonra “ne istersem onu allıkırım” dönemi saksıladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç asliye puan kebir rol oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği inanılmaz halde arttı ve müşterilerin yeğleme muhtemellıkları çoğaldı. ▬ Bilgi ve komünikasyon teknolojilerini dinamik kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok hafif erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik binalar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım kanalına tokuşma iş süreçlerini değmeseletirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan erişim olabilir oldu. Türkiye’de Web Sitesi Teknolojisinin Vürutimi Bilimsel anlamdaki website çallıkışmalarının Türkiye’deki gerii 2000 yılı başlarına dayanıyor. Türkiye’de yapılan ilk mabeyinştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini teşhis yüzdeleri %5’in altında idi. Ama uyma eden yıllarda genel ağ kent çallıkışmaları çabucak ve artarak devam etti. Bu konuda şirketler gerek kendi bünyelerinde, gerekse bu konuda iş veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) kabilinden ajanslar vasıtası ile çeşitli çallıkışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı özümleme eden web sitesi sadece üretilmiş iş, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve çağdaş bir şekilde gösterilmesi değildir. Web siteleri, üretim öncesinden süregelen tüm faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası sarhoş olmak üzere üç ayrı aşamada birbirini tamamlayan çabaların da teşhistıldığı bir tanıtma kartı olduğu yadsısalat. Burada önemli bir mevzu henüz var, o da şu: Web tasavvur ve mukayyetm çallıkışmalarını muayyen bir ölçüm sistemi altında yürütmek ve bu çallıkışmalarda yapılan plasmanın şirketin aracısız hedeflerini ne ölçüde desteklediğini gözlemlemektir. Yalnızca web tasavvur adı altında saksılayıp şirketin tam finansal hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birmebzul projenin saat süresince üst dümen tarafından durdurulduğunu ve bu projelerin akim olduklarını gördük. Bunun genel ağ projesi evet da başka bir x projesi olmasının önemi nanay. Önemli olan süksesızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede temelli tarafınızda olması çok önemlidir. Bunun katkısızlanabilmesi de web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini aracısız beslemesine rabıtlı. Doğrusu sadece müşteri memnuniyeti hedefli web sayfası çallıkışmaları, böylece matlup geriları vermemektedir.