thespacetree.com: Dijital Pazarlama

Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, tüm kanallarda pazarlama üzere terimlerden hangisini yeğleme ederseniz edin, müşteriniz yahut potansiyel müşterinizle tüm sayısal kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Gelen kutusundan sosyal ağlara ve dizmafevkü bilgisayarlar, tabletler, temizıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca devinim ederken sizden de aynı yerlerde olmanızı, sorunsuz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Sükselı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı geçmek bağırsakin en yaygın kullanılan sayısal pazarlama kanallarının teferruatlı açıklamalarını bayağıda bulabilirsiniz: E-posta ile pazarlama E-posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları tarafından kullanılan, en emektar ve en düzgün aşina sayısal pazarlama formlarından biridir. E-posta ile pazarlama yardımıyla çeşitli alıcı yolculuğu kontak noktalarında alıcı verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak bağırsakin sınıflandırır ve en sonunda onları e-posta liste(leri)nize ekleme izni kızılırsınız. E-posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz ile alakalı haberler, kişiye özel teklifler, alıcı serarı hikayeleri, örnek fenomen incelemelerine birliklar ve teknik özetler ya da iş özetleri karşı haber bağırsakerebilir. E-postalarınızın elden silinmek alegori açılmasını ve okunmasını getirmek bağırsakin porte bahşetmek nazik örutubet taşır. Kişiye özel bağırsakerik ve kontak çekici teklifler iştirakı çoğaltmak konusunda çok meselee yarar. E-posta ile pazarlama hem zanaat hem de bilimdir. E-postalarınız ve sayısal varlıklarınız cazip ve kontak çekici olmalıdır. Bununla bile çok skorda e-posta göndermekle yeterince göndermemek beyninde bir denge ihdas etmek zorundasınız. Video pazarlama Video en ferlü sayısal pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya bayılıyor. âlem ve araştırı bağırsakin video izliyor ve paylaşıyorlar. Doğrusu, YouTube raporlarında ayda iki milyarı çok izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B azrailları hem de B2C tüketicileri satın hava kararlarını video yardımıyla veriyor. Video pazarlama bellik başkalıkındalığı oluşturur, sayısal trafiği ve devirtürme oranlarını artırır. Blog gönülğine gömülü videolar, B2B ve B2C bağırsakerik pazarlama stratejilerinin senelerdir zaviye taşı konumunda. Video kırışmak, gönülğinizi elan zait insanın görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube üzere üçüncü yer sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve sosyal iletişim ortamı kanallarınızda tanılamatmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşmaya isteklendirme edin. Videolarınız endamsız ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini çabucak kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği kontak çekici şekilde bahşetmek çok önemli. Toplumsal medyada pazarlama Toplumsal iletişim ortamı, belirli bir amaç kesime ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla doğrudan rabıtlantı kurmanın harika bir yoludur. Ne sosyal iletişim ortamı platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize sınırlanmışdır. Facebook hala dünyanın en makro sosyal iletişim ortamı platformudur. Twitter B2B azrailları beyninde hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri beyninde olağanüstü popülerdir. LinkedIn ise satın transfer döngüsünün er aşamalarında B2B azrailları ile rabıtlantı ihdas etmek bağırsakin harika bir mahal. Her sosyal iletişim ortamı platformu farklı bağırsakerik türlerine iye olsa da tümü nispeten video/tasvir odaklıdır. Bu nedenle bağırsakerik oluştururken bunları sosyal iletişim ortamı üzerinden kesinlikle ulaştırmak istediğinizi her gün çekmece önünde bulundurun ve buna gereğince kodifikasyon örgün. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği bağırsakin, pazarlamacılar var olan her platformdan en düzgün şekilde müstefit olmak bağırsakin sayısal pazarlama taktiklerini mütemadi uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Eylül 2016’dan önce bulunan değildi. Bugün ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten elan zait aktif kullanıcıya iye. Endamsız mesajlar (SMS ve MMS) E-posta ile pazarlama faaliyetlerinin beraberinde endamsız mesaj, müşterilere ulaşmanın en doğrudan yoludur. Fakat sosyal medyada evetğu üzere mesajlar endamsız ve öz olursa yanık hale gelir. Pazarlama ekipleri, yalnız dayanıklı bağırsakeren endamsız mesaj hizmetlerinden (SMS) yahut video ve gif bağırsakerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama mesajınızı sunarken, farklı potansiyel alıcı ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize olanak tanılamar. İçeriğiniz ne derece kişiye özel hale gelirse o derece kontak çekici olabilir, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini esenlar. Fakat, gönülğiniz amaç kitlenizin fakatç ve kontak kayranı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve devirtürme bağırsakin porte sunmalıdır. E-posta metinleri, giriş sayfaları, haber görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, dayanıklı mesajları, reklamlar, bilgi bültenleri, matbuat bültenleri, makaleler, bloglar ve sayısal vardiya kartları üzere bağırsakerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), fakat tüm bağırsakeriklerinizde tutarlı bir titrem ve mesaj olmalıdır. SEO ve PPC (yahut SEM) İyi bir taharri motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi gönülğini (putrel sayfaları, bloglar vb.) optimize paha. Böylece, taharri sonuçlarında elan yüksek sıralarda ve elan pıtrak görülür, gönülğinize gidiş geliş artışı esenlanır. İyi SEO payanları, anahtar sözcük ve konu optimizasyonuna sınırlanmışdır. Web gönülğinizde düzgün mesafeştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve elan zait sözcükten oluşan ifadeler) takmak SEO’nuzu elan düzgün hale getirir, gidiş geliş ve devirtürme konusunda elan yüksek payanlar esenlar. Mürtefi itibarlı üçüncü yer sayfalardan uzvi birliklar gidermek da konu sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri gönülğinize yönlendirmenin bir gayrı yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda belirli bir birlikya mevrut her tıklama bağırsakin ödeme örgülır. Arama motorları ve çoğu sosyal iletişim ortamı sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin bağırsakerik temizışlarında hayaletlenir. Arama motoru pazarlama (SEM), makro bulaşık yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Belli anahtar sözcükleri arayan görüşmeçilere avantajlı bir konu konumunda pazarlama mesajları (dayanıklı) ve rabıtlantı göstermesi bağırsakin taharri motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi dizaynı ve pazarlama Web siteniz, ekseri potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla muhabere kurduğu ilk kontak noktalarıdır. Harika bir web dizaynı, tüm sayısal varlıkları tutarlı bellik çkızılışmasıyla tanılamatabilir. üste web sitenizi taharri motorlarıyla elan uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve devirtürme nispetını (elan zait tıklama, kaydolma, vb.) artırmalıdır.

https://www.thespacetree.com/

https://www.thespacetree.com/ozellikler

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.