Reklam layihamları, hasetmüzde, tüketicilerin etkilenmesi kucakin, katı çok bileğişçilikkeni kullanmaktadır. Mütehavvil derken; mizah, ünlü kişilerin kullanılması, şaşırtıcı olaylar, düğün, mürtefi hayat standartları, rahatlık, kat, gelecek teknoloji ve buna benzerleri kastedilmektedir. Parçalanmamış bunlar, tüketiciyi, markaların üretmiş evetğu, yeni yahut doğrusu pazarlarda satılan ürün ve hizmetleri satın almaya inandırma etmeye yöneliktir. Yapılan reklamın amacı, yalnızca satın derç davranışını göstermelerini yağdırmak olmayabilmektedir. Birbirinden farklı yalnızçlara müteveccih yalnız nihai garaz, her zaman elan aşkın satış olmakla yan yana, çoklukla, reklamın yalnızçları; tüketicinin zihnine markaları ve onların özelliklerini yerleştirmek, tüketicilerin markayı benimsemelerini, beğenmelerini, markanın gayrı markalara yeğleme edilmesini yağdırmak olabilmektedir. Bunlarla yan yana, firmaların toplumsal günah namına yahut kendileriyle ilişkin çıkan rastgele bir düşünceyi korumak yahut reddetmek namına mimarilabilmektedir. Parçalanmamış bunların dizaynı mimarilırken, en aşkın ögönen haiz sayfa, inandırıcı bir şekilde işçiliklenmesidir. Bazı reklamlar, inandırıcı olmaktan uzaktır. Bazı konusundan dolayı, kimisi işçiliklenme biçiminden dolayı, kimisi bile seçilen dizayn türünden dolayı, insanoğluı inandırma etmekten münezzeh olmaktadır. İşlenme biçiminden dolayı inandırıcı olamayan reklamlarda mesele, kimisi zaman kullanılan oyuncuların cemiyet içinde malik evetğu konumla ilişkin olabilirken kimisi zaman mukabillıklı diyaloglarda kurulan cümlelerin, oyuncuların mimik, davranış, hal ve hareketlerinin bundan münezzeh olmasıyla alakalı olabilmektedir. Karşılıklı diyaloglarla örülen layihamların inandırma etmekten münezzeh olmasının bir gayrı sebebi bile, tüketicilerle ilgilidir. İnsanın doğkakımı gereği, söylenenlerden çok gördüklerine elan çok inanmaktadır. Bu yüzden bu tip reklam türleri, gayrı türlere göre elan azca inandırma edicidir. Hayaletlerden oluşan, ürün yahut hizmetin özelliklerini göstererek anlatan, çok azca cümle yahut ifadelerin arsa aldığı reklam türleri elan çok inandırıcı olmaktadır. Diğer türlerde ise, tüketicilere iletilmesi müstelzim mesajlar, oyuncuların yahut kullanılan rastgele bir yardım unsurunun gölgesi şeşnda kalmasındandır. Diğer bir ifadeyle, elan hâllü bir yardım yaratabilmek kucakin, reklamlarda kullanılan mizah, sefalı haller, mürtefi hayat standartları, tüketicilere iletilen mesajların önüne geçmesindendir. Hakeza durumlarda insanoğlu, yardım unsuruna yoğunlaşmaktadır. Tüketicilerin en çok etkilendikleri, inandıkları, söze gerek bırakmadan onaylama ettikleri reklam türleri, ürün yahut hizmetin anlatıldığı, görüntülerin evetğu, ışıkğrafların kullanıldığı, üretim biçiminin gösterildiği dizayn biçimleridir. Tüketiciler bu tip layihamları izlerken hem etkilenmekte hem bile gördükleri şeylere inanmaktadır. Yukarıda söylentiünü ettiğimiz yardım unsurları aslında sahih seçilmektedir. Ancak burada mesele, onların kullanılma biçimi olmakla yan yana, seçilenler ile markanın uyumlu olmasıdır. Doğrusu seçilen yardım unsurunun markaya benzeyen, onunla ilişkilendirilebilen, onu çağrıştıran özelliklere malik olması gerekmektedir. Ama umumi olarak reklamlar inandırıcı yetişmek zorundadır. Bunun beraberinde muvaffakiyetlı bir reklam kurmanın ana nizamı garaz kesime hitap buyurmak, bu garaz kitle ile empati kurarak kampanya tekvin etmek önemli hisse sahibidir. Böylece garaz kitle(ler) markayı ve ürünü elan çok benimser ve ortaya bir kullanıcı sadakati çıkar (customer loyalty).